Keresés ebben a blogban

2012. december 18., kedd

Vörös "ördögöt" a konyhámba!

Hetente egyszer biztosan, de sokszor kétszer is sütök valamilyen süteményt, vagy készítek valamilyen nyaflatyot. Most mikor a kis kézi robotgépemmel egy nagyobb adagnyi tésztát akartam összekeverni, mint amit a kis pára elbírt, rájöttem, hogy mire lenne nekem nagy szükségem: egy igazán jó minőségű, kényelmesen használható darabra. Szerintem kevesen tudnának ellentmondani egy KitchenAid gépnek, én legalábbis aligha. Elképesztő jól néznek ki és régóta használótól panaszt még nem hallottam rá, ahogy én láttam munkaközben, ördögien jók. Borsos az áruk, az egyszer biztos, de itt minden megengedett! 


Az egyik legújabb modell (5KSM 7580) kapható empire pirosban, bár nekem a türkiz és a narancsszínűek is nagyon tetszenek. 

Az ára: 290 990 Ft. Ennyit vettek le ma a vásárláspárti kártyámról. Boldog álom tulajdonosa lettem ma egy vörös ördögnek! 


2 megjegyzés: