Keresés ebben a blogban

2012. december 13., csütörtök

Diótörő


Szintén kislány koromig nyúlik vissza az a vágyam, hogy a Diótörőt egyszer a Bécsi Operaházban láthassam, mint az is, hogy szerettem volna egy fésülködő asztalkát. Ez utóbbi sóvárgásom a vásárláspárti kártyámnak köszönhetően már teljesült. 




A Diótörőt Bécsben látni, több gyerekkori emlékemből ered. Anyai nagymamám és nagybátyám, akik színházakban dolgoztak, gyakran vittek be a függöny, a színpad mögé, s nem csak hogy gyakran ülhettem az első sorban, vagy nézhettem meg egy előadást a színpad mögött, a színészek öltözőjébe is bemehettem, arról már nem is beszélve, hogy a siófoki üdülőben együtt nyaralhattam velük.

Amikor ugyanez a nagymamám először mutatta meg nekem a Bécsi Operaházat kívülről, akkor kb. 15 éves lehettem, emlékszem, akkor megfogadtam, egyszer eljövök ide. Most "megteszem", és a kisfiamat is magammal viszem. Látomásaimban repülővel megyünk, az előadás előtt, a Bécsi Opera Kávézóban vacsorázunk és szállodában alszunk.

A repülőjegy aznap déli érkezéssel, és másnap esti indulással kettőnknek az Austrian Airlines járattal: 275 100 Ft. Nem olcsó, tekintettel a karácsonyi időpontra. 


A Bécsi Opera Kávézóban az előadás előtt térünk be. A kisfiamnak rendelek egy régi bécsi marhahús levest zöldségekkel és tésztával,míg magamnak egy tejszínes paradicsomlevest friss bazsalikommal. Majd jönne a desszert: a kicsi kapna egy forró csokoládét, én egy jó Mozart kávét, hozzá egy-egy Sacher-torta szeletet, mi mást. Borravalóval együtt csaknem 8640 Ft-ot fizetek.


A Bécsi Operaház december 25-én este 8 órakor kezdődő előadására a legjobb helyre két jegy ára: 97 766 Forint. 
A szállás a Rainer hotelben egy éjszakára félpanzióval kettőnknek: 36 733 Ft.

Összesen: 418 239 Ft-ot költöttem a vásárláspárti kártyámmal. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése