Keresés ebben a blogban

2012. december 8., szombat

Applet a retinámért



A mai költekezésemmel, jóval-jóval mélyebben kell nyúlnom gondolati zsebemben. Viszont, ahogy mondani szokás, bal zsebből rántom elő a Vásárláspárti kártyámat rá. Most a régi gépem előtt, kényelmesen hátradőlve online rendelem meg az új MacBook-omat. Na, nem azért nem megyek be például az Andrássy útra, mert ilyen tételnél a szállítás már ingyenes, mert ugye nekem az sem kottyanna meg, hanem mert még autóval se lenne kedvem kidugni az orrom hegyét sem ebben a hidegben. 

A választásomról, meg most szólok előre, senki ne próbáljon lebeszélni! Mindig is Apple gépre vágytam, és igen, volt rá módom nem egyszer, nem tíz percre kipróbálni, és igen én beleszerettem! S ha mégsem tetszene, akkor megint csak előveszem a kártyámat és vásárolok valami mást... az álmodozásban az a jó, hogy ott bármi megtörténhet!

Mivel nem asztali gépet szeretnék, bár az új iMac is kétségkívül gyönyörű és okos, mégis a mobilitáshoz ragaszkodva egy 13 hüvelykes Retina kijelzős MacBook Pro-t választottam, és úgy raktam össze, hogy árat nem néztem, csak teljesítményt, amúgy női alapon, a legdrágábbat. 


Így a végösszeg 909 084 Ft-ra kerekedett. S egy forintot sem bánok belőle! Hát nem gyönyörű?

2 megjegyzés:

  1. Tökéletes választás volt! Gratulálok! Szerintem a nők is értik! Na jó, ez most nem cikizés akart lenni! :-) Balázs

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Balázs,
      köszönöm...férfitól különösen köszönöm!
      Eper

      Törlés