Keresés ebben a blogban

2013. február 27., szerda

Újsággal az eső ellen



Hamarosan itt a tavasz, s nekem nincs egy használható ernyőm se. (a Pr-cikkért kapott Volános, zöld-fehér színére rá sem tudok nézni) A legszebb ernyőmet, még kamaszkoromban kaptam a papámtól, egy újság mintázatú ernyőt. Egy svéd napilap a Dagens Nyheter -Napi Hírek címlapjával. Évekig gyűrtem, de egy erős nyár eleji viharban szétszakadt. Azóta sem találtam hasonlót. Egészen máig. Egy amerikai aukción.

A Hold nevezetű ernyőn, a New York Times 1969. július 21-i cikke szerepel, amiben az Apollo 11 küldetéséről írnak. S igen, egyértelmű, szeretném! Mert milyen ernyője is legyen egy éppen állástalan újságírónak, ha nem ez?

Bár nem hiszem, hogy ezt a történelmi tárgyat valóban használnám az esőben, még is örülnék neki. Az amúgy férfi esernyő vételi ára: 153 680 Ft + a szállítás költsége a tengeren túlról. 
Az ernyőre mai álmodozásom közepette boldogan le is csaptam: egy gyors húzással fizettem ki a vásárláspárti-kártyámmal. Az ernyő az enyém!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése