Keresés ebben a blogban

2013. február 12., kedd

Kemo után hosszú fülbevaló dukál

A kemoterápiától ugyan nem vesztettem el a hajam, nem lettem kopasz, de elégé megritkult a sörényem, a nagyon rövidre vágott hajamról akkor azt hittem, sosem nő vissza olyanra, mint volt. Lassan másfél éve, hogy az utolsó kezelést kaptam, azóta a rövid frizurából már valamivel a vállam alá ér. Nem olyan sűrű, mint volt, de azért nem panaszkodom. Kitaláltam, a hosszú hajhoz, hosszú fülbevalók dukálnak. Két alkotó munkái közül választottam egy-egy kézzel készített szépséget.

Az egyik a Kicsi Kincsemtől van, egy csaknem 7 centiméteres piros és beige színű üveg strasszokból, valamint beige gyöngyökből álló fülbevaló. Ezt a piros szoknyámhoz gondoltam. Az ára: 2900 Ft.

A másik agatechristina darabja. Patina kecses türkiz fülbevaló csiszolt achát gyöngyökkel. Ugyan nincs ilyen színű ruhám, de ami kési, az ugye nem múlik. Szerintem farmerhez, fehér blúzhoz és egy fekete blézerhez kitűnő választás. Az ára 3864 Ft.

Mindkettőt természetesen, csak az álmaimban vásároltam meg, az álmaimban használható, kimeríthetetlen vásárláspárti-plasztik kártyámmal!

6 megjegyzés:

  1. Azt hiszem legalább az 1iket (vmiért a pirosat jobban el tudom képzelni rajtad) valóban meg kellene venned...! :)


    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. A szín abszolút! :) De én a formára gondoltam, mikor azt mondtam, h a pirosat jobban el tudom rajtad képzelni. Az az igazán hosszú. :)

      Törlés
    2. Aham, igaz, a piros hosszabb :-)

      Törlés