Keresés ebben a blogban

2013. február 23., szombat

A fregoli ideje lejárt

Otthonunkban az egyik legbosszantóbb a ruhaszárítás problematikája. Na meg, a különféle takarítási kütyük eltüntetése. Pedig egy alig hat éve épült társasházi lakásról beszélünk. 

Tudom, tudom a hasznos alapterületbe nehezen lehetne belegyömöszölni a háztartási helyiséget, pedig mennyivel praktikusabb és kulturáltabb lenne kiszorítani némi négyzetmétert a sokszor hodály méretű nappalik helyett. 

Így hát maradnak az olyan buta félmegoldások, mint a porszívók és vasalódeszkák elrejtése ajtók és függönyök mögé vagy egyenesen a ruhásszekrénybe. Míg a száradó ruhák meg a nappaliban, erkélyeken vagy teraszokon ilyen-olyan szárítókon díszelegnek, esetleg plafonra felhúzott fregolikon, illetve kád felé felszerelt köteleken feszítenek. 

S mindez kisgyermekes háztartásokban non-stop, hiszen télen legalább két napba kerül míg leszárad egy adag ruha. Persze, csak jó esetben, ha éppen nem a gyapjú pulóvert szárítjuk fektetve. Ha csak nem vásárolunk egy igazán jó mosó-szárítógépet...

Úgy ahogy én is tettem ma, az álmaiban, amiben egy Miele WT 2780 WPM típusú "A" energia- és mosási hatékonyságú mosó- és szárítógépet vásároltam. S miért ezt választottam? Először is, mert van rajta 24 órás késleltetési-és maradék idő kijelzés, ami nekem különösen fontos. Be kell vallanom, szeretem elfeledni és bent hagyni a ruhákat a gépben. Továbbá, mert hideg vagy alacsony hőmérsékletű mosást is végez, továbbá, gyermek elől PIN kóddal lezárható, s nem utolsó sorban elképesztően halk. (Nálunk a gyermek szobája persze, hogy a fürdőszoba mellett van) S nemkülönben a választható programjai miatt, mint például a plüssfigurák, a selyem és a sportcipő mosása, vagy a simítási funkció. S ami a lényeg, akár három kiló ruha több fokozaton is szárítható benne. Mosás szempontjából akár 5,5 kilóig pakolható. 

A szárító-mosógép ára: 629 990 Ft. Amelyet mai álmomban is azzal a vásárláspárti-kártyámmal fizettem, amin számolatlanul áll a lóvé. 

2 megjegyzés:

  1. Tök gáz, h 100.000 Ft-ért már fullos mosógépet lehet kapni, de további 530.000 Ft-ot kell kifizetnem, ha egy normális szárító-mosógépet akarok venni. Vmiért nem érzem úgy, h egy ekkora differenciának van létjogosultsága.

    VálaszTörlés
  2. Ancsa, megnyugtatnálak, 150 000 Ft-ért is lehet kapni mosó-szárítógépet :-) csak jó szokásomhoz híven az egyik legszuperebbet kerestem meg, ami ilyen drága, pedig hasonlóan jót lehet kapni fele ennyiért is :-)

    VálaszTörlés