Keresés ebben a blogban

2013. március 12., kedd

Taps a zökkenőmentes repülésért



Nagyon szeretek repülni, de egy jó ideje elképesztően félek is tőle. A félés nem is fejezi ki igazán amit érzek. Nem szépítek: be vagyok rosálva, amikor gépre kell szállnom! Pedig előbb vagy utóbb, de repülnöm kell, ha látni szeretném a Svédországban élő kis unokahúgaimat. Ehhez viszont, nem árt egy kis edzés. A legjobb erre a repülésszimulátor!

Így hát ma fogtam magam - a képzeletemben- és becsekkoltam a BOEING 737 NG repülőgép szimulátorra!

A budapesti Liszt Ferenc Nemzetközi repülőtérről, a 31-es jobb pályáról szálltam fel a 60 tonnás felszálló tömegű géppel, a pályairányú emelkedés után elém tárult Budapest ismertebb épületei, építményei. A repülőtérről a TORNO 3D indulási eljárást követve emelkedtem fel a megfelelő utazómagasságra, ahol 800 km/h sebességgel "száguldoztam". A tatai Öreg tó felett elrepülve értem el a Győr melletti navigációs jeladót. Majd egy enyhe bal forduló után megkezdtem Bécs nemzetközi repülőterének  megközelítését, s végül a 27 pályán zökkenőmentesen, karc nélkül landoltam. S a legvégén megtapsoltam magamat!


A felejthetetlen egyórás repülésért 16 000 Ft-ot fizettem a vágyaimban fizetőeszközként használt vásárláspárti kártyámmal! 


2 megjegyzés:

  1. Miért kezdtél el félni a repüléstől, ha korábban kimondottan szeretted? Esetleg volt vmi negatív élményed? Ancsa

    VálaszTörlés
  2. Igen. Több is, illetve az is rásegített, hogy közben Anya lettem.

    VálaszTörlés