Keresés ebben a blogban

2013. március 8., péntek

A tökéletes ébredésért



A minap kaptam egy dög beszólást, szar a kávé, amit a kicsi gépem lefőz. Ha így van, nincs mit tennem, be kell szereznem valami hyper-szuper eszpresszó gépet, elismerve, hogy az eredeti bécsi kapucsínóhoz szokott kritizálónak talán igaza lehet.

Bízva az olasz kávégépekben, egy igazi otthoni/irodai használatra gyártott modellt választottam. Természetesen a legújabbat. A Rockett Giotto Plus kávéfőzőt valóban azoknak ajánlják, akik már nagyon kifinomult ízlésvilággal rendelkeznek a kávéfőzés terén, és nem elégszenek meg valami feketének nevezett zavaros löttyel. A nagyon nem olcsó gép, teljes burkolata rozsdamentes acélból készült, gyönyörű állagú tejhabot készítés ami a lényeg, ínycsiklandó kávét főz, mellékíz nélkül! Az ára: 373 380 Ft. 

Hogy ne érhesse több szó a ház elejét, a Barista Világbajnokság hivatalos őrlőjét is beszereztem, egy Mahlkönig kávédarálót, nehogy ezen múljon a tökéletes reggeli kávé problematikája. Az ára: 141 224 Ft.


A két terméket ismételten csak az álmaiban szereztem be és a kifogyhatatlan vásárláspárti-kártyámmal fizettem ki!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése