Keresés ebben a blogban

2013. március 2., szombat

Mindenki másképp csinálja


Valaki, igen, egy pasi, "meggyanúsított": nekem mindig másnak kell lennem. Igaza van. De nem azért, mert ez muszáj, vagy mert direkt ki szeretnék lógni a sorból. Nem, én egyszerűen csak így vagyok önmagam. És igen, így néha más vagyok.

Na de így, legalább nem jön az utcán szemben velem annyi piros alapon, fehér pöttyös laptop táska, mint ami nekem is tetszik, mert szerencsére nem mindenki osztja a véleményemet. Most gondoljuk el, milyen szürke és unalmas lenne, ha minden nő ugyanolyan lenne! Minden nő ugyanúgy fésülné a frizuráját, készítené ki az arcát, ugyanolyan ruhát és cipőt viselne, ugyanazt a kávét inná, ugyanazt a könyvet venné le polcról vagy éppen ugyanazt a pasit szemelné ki. Juj, még belegondolni is szörnyű lenne! 

Tehát nem különcségből, de ma lecsaptam egy talán feltűnőnek is mondható laptop táskára. Tetszik, hogy nem unalmas fekete, a határán van az elegáns és a bohó között, függően attól, hogy milyen ruhát hordunk éppen hozzá.

A részben textilbőrből, kérésre selyemből és/vagy vászonból varrt táska ára: 9500 Ft+ postaköltség.

2 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik,szívesen hordanám! Lecsaphatsz egyre nekem is! :)

    VálaszTörlés
  2. Csak egy "húzásomba" kerül :-)

    VálaszTörlés