Keresés ebben a blogban

2013. május 24., péntek

Négy éves lett a kiskirályfi

A Nagy Ő-ről egy nő már egészen kislány korában elkezd álmodozni, a legtöbbször persze nem tudatosan. Az én első szerelmem az oviban szőke volt és kék szemű. Ehhez képest a volt férjem barna szemű és ébenfekete hajú...

Arról, valójában milyen királyfiról is álmodtam kislányként, csak nem olyan régen eszméltem rá. Még egy régen eltemetett kép is belém villant: az álmaimban a jövendőbelim nem egy készített és nem is egy készen vásárolt új gyűrűvel járult elém leánykéréskor, hanem egy családi darabbal. Valami olyannal, ami még az édesanyjáé, a nagymamájáé, a dédnagymamájáé volt. 



A szecessziós güldisch gyűrű a kis brillel számomra több, mint gyönyörű. Az ékszerajánlásban Pálfy László ötvösmester a következőt írja: "Komoly szándékú királyfiaknak ajánlom figyelmébe arra az esetre, ha vonakodna a kiszemelt királylány!"

Az árát sajnos nem tudtam meg, de legyen bármennyi is, akár több százezer forint, vagy milliós nagyságrendű a mai álmomban a gyűrűt, a vásárláspárti-kártyámnak köszönhetően, az ujjamra húztam, hogy egyszer legyen mit odaadni a kisfiamnak hasonló célra. Igaz, ő még csak ma lett négyesztendős.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése