Keresés ebben a blogban

2013. május 28., kedd

Lóra fel, indulhat a vágta!

Azóta nem ültem lovon, hogy annak előtte sosem érzett félelem fogott el. Másnap derült ki a megmagyarázhatatlan előérzet oka, miszerint alig pár hete albérlő költözött a pocakomba, s rögtön megértettem, nem hiába csúsztam le a lóról olyan gyorsan.

A visszatartó erő sokáig még bennem élt, de minden más, veszélyesnek gondolt terepen is. Amikor a kisfiam egészen kicsi volt még autóba sem szálltam szívesen. A repülésről hallani sem akartam. Mert, ha nekem bármi bajom lesz, ki vigyázz a gyermekemre. Tudom, ez olyan tipikus mama-fóbia. 

Mára viszont megint a türelmetlenség él bennem, szeretnék végre újra rendszeresen a lovardában lenni. De mielőtt bérletet vennék a legközelebbi színvonalas helyszínre, nem ártana új felszerelést is beszereznem.

A kinézett Horze lovaglócsizma kívül-belül marhabőrből készült. A hátsó czipzározása maitt könnyen fel-és levehető.

A Finn Tack márkájú body protector az egyik legmegbízhatóbbak közé tartozik. Bevallom, gerincvédő-mellény nélkül nem szívesen ülök fel a lóra, még úgy sem, hogy a terhességemet leszámítva, sosem féltem egy hátán sem.


Az Atlantic Zhelter kobak egy speciális ABS anyagból készült fejre a lehető legprecízebben állítható kobak. A külső rétege esés esetén az ütődés ellen, a sapka belső mozgáselnyelő rétege a rázkódástól óv. 

A halszálkás Grand Prix stílusú lovaglónadrág belső lábszárán végig és térdben szteccses Alos telibőrrel van megerősítve. Az elasztikus anyagból varrt nadrág abszolút kényelmes viseletet ehhez a sporthoz.

Összesen 270 200 Forintot fizettem ma álmomban a vásárláspárti-kártyámmal ahhoz, hogy egy éven át, hetente egy alkalommal az összeállított a felszerelésben lovagolhassak.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése