Keresés ebben a blogban

2013. május 25., szombat

Frissen vasalva - mángorlóval könnyebb

Nem mondom, hogy utálnék vasalni, mert ez így nem igaz, főleg, mert elképzelhetetlennek tartom a vasalatlan ruha viselését. Ám hiába a megnyugtatóan sima eredmény, önmagában a műfaj nem köt le, főleg, hogy napi szinten kell művelnem. Szórakoztatóvá, film nézéssel tudom tenni, de a nagy felületű holmikat: törölköző, ágynemű, lepedő, ha lehet így is kihagynám.

Amúgy ezért (is) szerettem Svédországban lakni, mert ott a társasházak mosodáiban vannak mángorlók, volt, hogy fél délelőttöket csak azok használata miatt töltöttem ott. Igen, azt is kimostam és kivasaltam, amit nem is kellett volna.

A mai luxus vásárlásom során egy GMP 1000 mángorlógépet vettem. A falhoz állítható modellt kisebb mosodáknak, nagyobb háztartásoknak ajánlja a gyártó. Egyszerű a kezelése, ujjvédelemmel és vészleállító funkcióval is ellátott. Az ára mintegy: 390 000 Forint, melyet a vásárlás-párti csoda eszközömmel fizettem ki.


4 megjegyzés:

  1. Jó lehet, nekem is kellene, de nekem nincs kártyám hozzá:) Kifizethetö ára lehetne, mert ez
    az összeg sokkal több mint egy havi kereset.

    VálaszTörlés
  2. Az álmaidban neked is lehet egy ilyen kártyád! :-) Akárcsak az enyémben! :-)

    VálaszTörlés
  3. remek, és mennyit kedvezményt kaphatok, ha rögtön 2-öt vennék?????

    VálaszTörlés
  4. Én kapnék utána jutalékot! :-))))))))))))))

    VálaszTörlés