Keresés ebben a blogban

2013. január 9., szerda

Elsőként egy klasszikust

Van két órám, de valahogy ritkán viselem őket. Pedig jobban szeretem az időt egy hagyományos órán megnézni, mint akár a mobilomon. Mindig is szeretem volna egy barna bőrszíjasat, valahogy az a szín nekem sokkal elegánsabb és kifinomultabb a feketénél. 

Vannak holmik, amelyekben jobban szeretem a klasszikus, időtálló darabokat. Ilyen az óra is. Szerintem, egy stílusos óra sokkal elegánsabbá teszi a megjelenést annak ellenére, hogy nem a legutolsó divatot képviseli. Azzal sincsen persze baj, sőt az lenne talán a legjobb, ha lenne többféle is. S reggel aszerint választanánk, hogy éppen hová megyünk, milyen ruhát viselünk, mit teszünk. Legalább még 5-6 félét tudnék választani, a műanyagtól a ékkövesig. 

Elsőnek kerüljön a kosaramba, az a Rolex Cellini Classis, ami után régóta áhítozok. Éppen azért, mert szerintem egy farmerhez olyannyira megy, mint egy kosztümhöz. 

A kiválasztott darab kvarcóra, a számlapja római számozású, a tokja 18 karátos aranyból készült. A szíja barna bőr. Az ára, amit a vásárláspárti kártyámmal fizetek: 1 034 096 Ft.  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése