Keresés ebben a blogban

2013. január 6., vasárnap

Egy strasszos piros blúzzal kezdtem. . .

Csinosabb, elegánsabb ruhákra van mostanában szükségem, viszont nem szeretnék úgy kinézni, mint egy unalmas hivatalnok. 

Első körben a Mango-ba néztem be, ahol ruhákat, blúzokat, blézereket, szoknyákat és nadrágokat, na meg egy táskát választottam. 

Vásárláspárti - gondolatban létező, kifogyhatatlan- kártyámról összesen 118 815 Forintot vontak le. 

Fekete, sötétkék, szürke, drapp, piros és türkiz színekben válogattam. 

Félek, ha a kártyám valóban létezne, nem álltam volna ennyinél meg, és tuti, hogy más üzletbe is benéztem volna. 
Kíváncsi lennék, ki mennyiért és hol vásárolna, ha övé lehetne igaziból a kártyám egy napra? 

2 megjegyzés:

  1. Mi ez a formális öltözködés? :) Szeretem a Mangot, de a Zarát sokkal jobban. Viszont ha lenyúl6nám egy napra a kártyádat, valószínűleg inkább a los angelesi Rodeo Drive-on nulláznám le. :) Az összeg egy picivel nagyobb lenne, mint az Európai Unió éves költségvetése (142 milliárd euró)...! ;)

    VálaszTörlés
  2. Csak szólj nyugodtan, odaadom, tudod, kifogyhatatlan! :-)

    VálaszTörlés