Keresés ebben a blogban

2013. augusztus 22., csütörtök

Papírra jegyezve


Talán régimódi vagyok. A fontos dolgokhoz nekem papír kell és toll. Amikor boldog vagyok azt leírom. Emlékbe. Kézzel. Papírra. Ha szomorú vagyok, azt is. Papírra kerül az is, amikor mérlegelnem kell valami mellett vagy ellen... Az élet nagy szerződéseihez kell egy igazán jó toll. Valami értékes, nemcsak árában. Egy toll, ami mindig kéznél van, amire vigyázni kell, ami egyedi.

Mint az a Montegrappa limitált szériás töltőtoll, amely Frank Sinatra előtt tiszteleg. A róla elnevezett töltőtoll végét egy violinkulcs díszíti. A kupak tetejébe Sinatra jellegzetes kalapjának szimbóluma van gravírozva. Míg a csíptető egy klasszikus mikrofon alakjára lett formálva. S mindösszesen 1915 darabot gyártottak belőle. 

Az ára is gyönyörű: 959 600 Forint, melyet megint csak álmaimban költöttem el, a vásárláspárti kártyámmal. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése