Keresés ebben a blogban

2013. április 6., szombat

Finoman illatozva

Mióta anya lettem, nem használom a parfümjeimet. Várandósan nem bírtam magamon elviselni egyiket sem, szülés után a kisbabám mellett meg eszembe sem jutott. A "kisbaba" viszont másfél hónap múlva négy éves lesz, s bennem egy ideje motoszkál, hogy újra "illatozzam".

Fiatal lányként a fűszeres, édes illatokat, főleg a keleties parfümöket kedveltem. Ahogy "értem", úgy kezdtem egyre könnyebb illatok felé sodródni.

 Ám már azok a könnyűnek tűnő illatok a mai orrommal még mindig túl édesek. Már egyik sem tetszik magamon. Így felkerekedtem, immáron már második ízben, hogy "szagoljak". Három illat maradt fenn a rostán, s mivel választani nem tudok, álmomban mindegyiket hazahoztam 51 390 Forintért a vásárláspárti kártyámmal:


Bvlgari: Omnia Coral 65 ml
Hugo Boss: Boss Orange 50 ml
Bvlgari: Omnia Crystalline 65 ml


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése